Pages

onsdag den 27. oktober 2010

No time

Jeg .... har..... ingen.... ord.

Jeg er så trængende efter at skrive noget meningsfuldt, men mit hoved slår fra, og blokere ordenes vej ud.
Kom nu til mig, jeg trænger til det, jeg trænger til at vise mig selv, at det her kan jeg sgu, det her er noget jeg er god til, og noget jeg brænder for!

Jeg elsker at skrive. Det er en helt fortryllende følelse at lade fingretipperne glide yndefuldt hen over tastaturets små knapper. Det giver mig en form for tilfredsstillelse.
Jeg tror, at jeg har brug for noget inspiration, men hvorfra? Jeg vil gerne prøve at bryde ud af min egen lille typiske fremgangsmåde. Stort set alt hvad jeg skriver har præg at noget sørgeligt, giv mig noget glæde, og noget lykke. Noget der hverken bliver for sukkersødt eller for kedeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar