Pages

søndag den 24. juli 2011

Den mørkegrønne silkekjole

Du er så smuk i din dybe, mørkegrønne kjole. Den går dig til føderne, en smule længere endda, for du har jo bare tæer. Dine bare tæer mod trægulvet, dine bare arme svingende i rummet, din porcelænhvide hud, som skinner sart. Dine mørkerøde læber, der kysser min hals, min mave,.. Dine hænder med den blodrøde neglak- samme farve som dine bløde læber.
De hænder, de er overalt, de er tynde, de er smukke. Dit lange, bølgede, kulsorte hår - det er i vildrede, virvler rundt om os, dufter af lavendel.
Kysser mine læber, rører mit ansigt, ager min kind, siger, at du elsker mine skægstubbe, siger, at du elsker når jeg elsker, siger, at du elsker mig. Kysser mig overalt, med den mørkegrønne silkekjole og de blodrøde læber

Ingen kommentarer:

Send en kommentar