Pages

søndag den 14. november 2010

Dit liv er någet ver

"Du skal ikke tinge på
 alt det der sker i verden
du skal tengke på dit liv.

 Dit liv er nemlig någet ver. du har nemlig et godt liv prøv og låke dine øjne. Og tengk på de gode ting ikke de nekertive 
ting. Ptøv og tengk på nor dit ønske går
op du bliver måske en pop stjerne eller hvad 

ved jeg. Jeg ved at dit liv bliver godt"

- Min højt elskede lillesøster.
Jeg elskede dig før, jeg elsker dig nu, og jeg vil for altid elske dig.
Jeg tror på, at du en dag vil forandre verden.



A beauty of the sun

4 kommentarer:

  1. Hvor er hun bare sød! (:

    SvarSlet
  2. Ja, hun er skøn!
    Især det, at hun havde skrevet det i smug, og så krøllet det sammen og smidt det i skraldespanden, inden jeg fandt det :-)

    SvarSlet
  3. Nåå.. lille nico :D

    SvarSlet
  4. Og ville også lige sige at selvfølgelig kommer hun til at blive til noget stort hun er jo min kusine og din lillesøster ;P

    SvarSlet