Pages

tirsdag den 31. august 2010

At skifte side

At skifte karakter fra den ene dag til den anden, fra at holde sammen til at give slip, fra at elske til at hade, fra at stole til at lyve. Det hele kommer på en gang, det hele drejer, alt vender. 
At forvandles til en af dem. At vende sig imod sig selv.. Eller at forvandle sig til den man i virkeligheden er? Dog en jeg aldrig vil kunne lide, en jeg aldrig vil kunne stole på, en jeg aldrig vil kunne elske. 
Man kan se, at nogen har realiteret elendigheden, og, at man ikke længere kan gå tilbage. Nogen vil skifte side, og når det så er gjort, vil man være fjender, man vil være så meget anti hinanden som det overhovedet er muligt, og endda efter alt den lighed der førhen har været. 
Andre vil en dag savne hvad de gav slip på, de vil på et tidspunkt se, at denne indflydelse har færet fuldstændig forkert, at det er den der har skabt dette kaos. 
Folk vil begynde og snakke efter man har teet sig som en billig hore, de vil kigge på en med en frygtelig afsky. Man vil flove sig over sine gerninger, og over den måde man har behandlet andre på. At forsøge at begå et psykisk mord, at fortryde man har forsøgt. 
Jeg vil elske fortiden. Elske alt jeg har været igennem, og alt hvad jeg har oplevet. Jeg vil hade hvordan det er blevet, jeg vil hade hvordan det kommer til at blive. 
Jeg vil elske hvad jeg nu har fået. Jeg vil hade dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar