Pages

søndag den 17. april 2011

Engle og dæmoner

Vi skal bestemme hvem vi er. Vi skal bestemme hvad vi vil og hvad vi vil udrette, om vi vil kæmpe eller om vi vil lade vær.
Vi skal bestemme om vi vil være lykkelige eller ej, om vi vil finde kærligheden eller forblive alene.
Hver gang vælger vi noget fra, til fordel for noget andet, og det er okay.
Det er nødvendigt at sortere i livet, nødvendigt at være stærk nok til at lade gå. Det kan dog også være nødvendigt at være stærk nok til at holde fast, situationen spiller den største rolle.
Engang tilhørte jeg den del af menneskeheden der tror på, at det er muligt at forblive den samme person igennem et helt liv, at det er muligt at holde af de samme mennesker, at bo i den samme by i et helt liv. Det tror jeg ikke på mere, jeg ved, at det i min situation er bedst at lade gå, for på den måde bliver jeg selv lykkelig.
Da jeg var lille troede jeg, at himlen altid var blå. Jeg troede, at engle havde vinger og, at der kun fandtes to sprog i hele denne forunderlige verden; norsk og dansk. Nu ved jeg, at der findes alverdens sprog og, at engle er et udtryk der har forskellige betydning fra person til person. For mig findes engle ikke – kun i min fantasi, men det er også helt okay.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar