Pages

torsdag den 13. januar 2011

En skinger duft af den røde neglelak sværmer omkring mig. Min sorte bodystocking sidder tæt, meget tæt på min krop, og mine lange ben ligger strakt ud på gulvet. Skoddet fra min udkørte cigaret ligger og ryger en forsigtig røg, den er næsten, men kun næsten lige så færdig som mig.
Jeg tager endnu et sug, trækker nikotinen helt ned i mine alt for ødelagte lunger, og puster den derefter ud i rummet.
Mit hjerte dunker. Dunker. Det dunker meget.. meget, meget hurtigt, hurtigere end normalt.
Min puls er højere end den plejer at være.. ikke? Den føles hurtigere og mere ustabil.
Mit hår er rodet. Mit mørke undercut er perfekt, men det platine stykke på toppen er i vildrede.
Min verden er i vildrede.

Livet er stærke sager, vi sejler alle sammen på denne båd ser du jo, vi gynger og gynger, frem og tilbage. Først det ene sted, så det andet, og til sidst det tredje. Vi kæmper os igennem de stormfulde nætter med løgne og barske realiteter. Bølgerne kan være store. De kan gøre ondt.  Det kan såre. De kan slå ihjel.
Nogle gange er vi venner med hende, et par år senere er vi kærester med ham, og venner med den næste. Til sidst er vi alene. Den første er død, den anden er død. Gæt hvad den tredje er?... død.

I sidste ende er jeg stadigvæk nonchalant og pisse arrogant.
Jeg lever på kant, og elsker med dem jeg fandt.
Jeg kender mig selv, til tider er jeg mig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar