Pages

tirsdag den 18. januar 2011

En hånd ligger jo ikke bare der..

Her i nattens måneskin er græsset mørkegrønt, og har de mindste og klarestes fugt dråber hængende på sig. Jeg løber hurtigt, mærker den kolde efterårsvind mod min krop, det er en dejlig følelse der bredes i mig når jeg løber sådan, den er nærmest befriende.
 *Bomb*
 Jeg tager mig til hoved og prøver at sætte mig op, det lykkes ikke rigtig. "Hvad var det? Der plejer da ikke at ligge noget på denne her sti?"
Pludselig ser jeg hånden der ligger et stykke fra mig. Hårene rejser sig som små pigge på min ryg.
Jeg får balancen igen og kravler rystende hen mod den.. det skulle jeg aldrig have gjort, for i det samme opdager jeg den livløse, hvide krop hånden sidder fast på. Jeg stivner fuldstændig og mærker aftensmaden på vej op igen, jeg kunne da have sagt mig selv, at den hang fast i noget, en hånd ligger jo ikke bare dèr ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar