Pages

tirsdag den 2. november 2010

Et par store, runde, men samtidig en anelse skæve, brune øjne lyser gyldent i den lille asiatiske piges ansigt.   
Hendes ansigt er en stor leg, den bølgende latter, og de røde kinder. Som sagt er hun ikke særlig høj, max 1.62. Hun er meget lille i forhold til ham. 
Et par lange, mørke øjnvipper, og et par krystal blå øjne. En snehvid hud, og et lykkeligt smil. 
Når han kigger på denne pige, får han et helt smeltende udtryk i ansigtet. Jeg føler pludselig, at jeg er i hans sted, og jeg mærker, at når han kigger på hende, forsvinder alt omkring dem, han ser kun hende. 
 
Hånd i hånd går de ned af gaden. Atmosfæren omkring dem er fortryllende, de udstråler noget helt unikt. 

Aldrig før, har jeg lagt mærke til et kærestepar på den måde, de fangede min fulde opmærksomhed. Efter et øjeblik går det op for mig, at jeg følger dem med øjnene som et lille sultent barn, jeg vender mig endda om for at se på dem, når de har passeret mig. Jeg skynder mig at tage øjnene til mig, men af en eller anden grund bliver det billede af den pige, og den dreng sammen, siddende i mit hoved. De har virkelig gjort et indtryk på mig, og hvorfor ved jeg ikke. 
De udstrålede så stor empati for hinanden, og en så stor varme, at jeg blev helt paf. Nu flere dage efter, strejfer de stadig mine tanker fra tid til tid. 

Jeg tror på dem, jeg tror på deres kærlighed. De var helt igennem, og ubetinget forelsket i hinanden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar