Pages

fredag den 5. august 2011

Lakrids-the

Jeg er begyndt at drikke the, flere kander af the. Når jeg er ked af det drikker jeg the indtil smerten forsvinder: det heler dét dér inderst inde, det lægger en slags hinde omkring mit forslåede hjerte.
Netop nu drikker jeg Lakrids-the, og faktisk er jeg nået til sidste kop, så er kanden tom. Jeg vil som sædvanligt gå ud og tisse, trække min lyserøde Calvin Klein natkjole over hovedet - den jeg for år tilbage arvede af min mor. Så vil jeg slukke alt lyset, hoppe ned under dynen, og trække den helt op over hovedet, så de små myg der har sneget sig ind i læ for natten, ikke distraherer mig, når jeg skal sove.
Så vil jeg lige så stille lukke mine øjne, mærke, at jeg føler mig complete, og til sidst vil jeg kunne mærke hvordan mine øjenlåg bliver tungere og tungere, hvordan mit åndedræt forsigtigt bliver mere og mere regelmæssigt og til sidst vil jeg svømme rundt i drømmenes smukke univers.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar