Pages

tirsdag den 9. august 2011

Could've done something

"Jeg er lykkelig. Er du?" Jeg er stille. Kan fornemme blikket der borer sig ind i mit sølle hjerte.
"Er du lykkelig Josephine?" Spildte tiden, kan ikke længere slippe udenom med en tynd løgn.
"Måske. Måske er jeg lykkelig, hvem ved."
"Det gør du, du ved?" Fandens også, hvordan kommer jeg nu udenom dén. Tænk, tænk forfanden!
"Jeg er lykkelig på min egen måde. Jeg prøver at leve mit liv, på en måde så jeg glemmer, men alligevel ikke glemmer. Svøber tingene ind i guldpapir, binder en fin sløjfe omkring, og så placerer jeg dem bagerst i arkivet. Så en dag når alting ikke gør så ondt længere, så binder jeg sløjfen op og lader guldpapiret falde. Så kigger jeg på dem i evigheder, måske lader jeg en tåre eller to falde, og så spasserer jeg videre på min vej. Ja, jeg er lykkelig, men på min egen måde"

Could've done something. Tried doing something

Ingen kommentarer:

Send en kommentar