Pages

mandag den 14. marts 2011

Kys mig

Stjernerne er så blå i aften, næsten ligeså blå som dine kuglerunde øjne. - natten er mørk, selvom den er ung.
Din uskyldighed står som stråler ud fra dig, også selvom dit smil er tiltrækkende, og smilehullerne giver din sødme et ekstra puf.

Du er meget genert i dag, det er du jo altid, men i dag er det  noget særligt - mest af alt nok fordi, at jeg først ser dig nu. Jeg ser dig, ikke udenom, men dig.

Når jeg fanger dit blik, krøller din mundvige forsigtigt op i et forlegent smil, og din hud forvandles lige så stille til lyserød. Det er sødt, synes jeg. Faktisk er det meget sødt, man får næsten lyst til at holde om dig og din lidt for høje krop, du er jo højere end mig.
Kys mig, det gør ikke ondt. Det gør det aldrig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar