Pages

tirsdag den 7. december 2010

A frozen memory in time

Er fyldt med løgne, mistillid og en ustyrlig vrede.
Ting jeg i min situation ikke kan gøre noget ved, ting jeg ville ønske, at jeg kunne gøre noget ved.

Er brugt, trådt på, og gjort til grin.
Endnu nogle ting jeg hverken har kunne forhindre eller kan forhindre.

Man tror man kender nogen, indtil den dag det går op for en, hvilket uhyrer denne "nogen" i virkeligheden er, en der har gjort alle disse ondskabsfulde ting imod en, en der i en årrække af år har påstået at være en ven, men hvad er en ven egentlig?

Min ven er ond, led, løgnagtig, svag, uoprettelig, forfærdelig, ynkelig og sølle.
I har ret, dette er ikke min ven, dette er min overfladiske, uoverkommende og overhovedet ikke min ven, ven.
Og alligevel, kan jeg i dette øjeblik ikke gøre noget, jeg kan ikke røre mig ud af stedet.


Get the fuck out of my life, one day I'll fuck yours like you fucked mine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar