Pages

torsdag den 18. november 2010

Aldrig mere....

Aldrig mere skal savnet flyde i mine årer, aldrig mere skal det være en del af min eksistens.
Jeg ved, at jeg ikke har brug for det mere.
Mine nætter er ikke længere fyldte med længsel og sorte tårer, nej, ikke mere. Aldrig mere.
Jeg føler intet behov for at svømme i selvmedlidenhed, det rører mig ikke mere. Det betyder ikke noget for mig nu, jeg er ligeglad.
Nu ser jeg klart, tågen har forladt mit sind, og den sidste smule fortrydelse er svundet ind til ingenting.
Jeg har fundet mine drømme igen, de er livlige og fulde af håb, de er ikke dødsdømte for mig længere, jeg tror på dem igen.
Mit had er krakeleret, det er væk. Jeg er ligeglad.
Nu er det kærlighed, og stærkt knyttede bånd jeg sætter pris på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar