Pages

fredag den 23. april 2010

Spring ud, lov mig det.

Du kan ikke slette dig selv, stå ved dit sande jeg. Du er dig, og jeg er mig, mere er der ikke at sige, det er sådan vi er blevet fordelt, det er sådan kortene er spredt. Vi har et mål her i livet, hver og en; vi skal finde ud af hvem vi er.


Giv mig mere, giv mig mere af dig, mere af dine mystiske sandheder. Jeg vil have dig, med din forhistorie, med dine uoprettelige fejl, det er ligegyldigt for mig, hører du? Dine fejl, skal ikke ødelægge dit liv og din tilstedeværelse, alle har begået ting de fortryder.. jeg vil have dig, med alt som du er, alt som du har gennemgået, og alt som du vil gennemgå.

"Smukkere end solen. Blidere end blomsten. Stærkere end tomheden. Du er uovervindelig Min Kære." Det er en beskrivelse på dig, min beskrivelse på dig. Det er sandt, det kan du vel forstå, jeg er ikke en løgner, ikke overfor dig. Jeg er din trofaste, aldrig vil jeg svigte dig, dig, dig, dig. For dig er jeg oprigtig, always and forever. Folk lyver, det er blot en ting her i livet, endnu en ligegyldig bagatel, men jeg, jeg lyver ikke for dig, for det er umuligt for mig, dine øjne fortjener sandheden, og den giver jeg dig, måske som den eneste, hvad ved jeg.

Dine skjulte talenter vil en dag vise sig for verden, og jeg vil være der, ingen kan forudse om jeg vil være hos dig, om jeg vil stå ved din side og sige "Det her er min veninde, og det har hun altid været." Men i dine virkeligste drømme, vil jeg hviske i dine øre, hviske, at jeg er stolt af dig, stolt af, at jeg var en del af dig & dit liv, engang. I det man har ført en samtale, nej vent ikke engang en hel samtale behøves, blot få simple ord som "Hej, undskyld jeg stødte ind i dig" kan have betydning, i de sølle ord har du pludselig været vidne til en forandring i et andet menneskes liv, du har medvirket i en fremmedes eksistens.
Ligemeget hvad der en dag sikkert vil skille os, vil jeg altid være stolt af dig, det er en ting jeg skal huske at fortælle dig, inden vore veje skilles. Om det bliver om 1 år, 3 år, 10 år, 30 år, det vil jeg ikke kunne svare på, men det vil sikkert ske en dag, dog ikke fordi jeg håber det, men det er som regel sådan vejen bygges op, den starter stille og rolig, helt fra bunden af, blot en lille sti, og senere hen bliver den langsomt trampet til, den bliver stor, og så til sidst vil det forsvinde, til sidst vil der ikke være flere mennesker der vil gå på den, og ja så vil den svinde bort.

For altid vil jeg være her, "venskabet uden ende" husker du nok, det er sådan jeg ser på det. * Husk at elske mens du tør det, husk at leve mens du gør det.* Lov mig det, tænk over disse ord, find meningen med dem, og gør det. Tag chancer i livet, spring udover det sædvanlige, ikke kør fast i de samme og ensformige rammer, spring ud

Ingen kommentarer:

Send en kommentar